במה אקטואלית 6 • ידיעות משולי השבוע שחלף

יצחק לוין 4 Comment on במה אקטואלית 6 • ידיעות משולי השבוע שחלף
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ערב שבת שלום לכולכם.

בתקווה שכולכם בריאים ושלמים, שלא נעצרת בהפגנות אתמול או שאתם עסוקים בציתותים רח"ל, ואנו פותחים עם המהדורה השישית של במה אקטואלית.

המלצת קריאה: פסטרמות דקדקות עם חרדל לצד כוסית וודקה לימון של שמואליק כהן. תיזהרו שהכוסית לא תהפוך לכד.

 

מרבים בשמחה

גם השבוע אנו מביאים לכבוד חודש אדר, טיפ נוסף מבית היוצר של הרב מיכאל לסרי.

 

 הסיפור של השבוע

סיפור השבוע עם ידיד המדור מוטי רובינשטיין.

IMG-20140204-WA001

 

 

 מהנעשה בביצה

 

במלוא יפעתו

השבוע פורסם דירוג יפעת למשרדי הפרסום. הרבה ציפורניים נכססו בכמה וכמה משרדים עד שהדירוג המלא עלה.

לאחר שקולות השמחה שככו אפשר לסכם את נתוני יפעת בארבע שורות, כהות ולא ברורות, כדי לא לעורר את..

1. תקציבי הריטיינר נטולי רכש מדיה ממשיכים להוביל את הטבלה. ע"ע פרסום גל שאיבד את פרסומי הענק של פלדהיים וירד מקום. משרד פרסום נוסף שנמצא בעשיריה כבר 3 שנים לא מחזיק אפילו תקציב אחד עם רכש מדיה (טוב, אולי אחד).

2. יש תקווה למשרדים צעירים. ע"ע בראשית (נכנס לעשיריה החל משנתו הראשונה) וקלמן וי (נכנס לראשונה השנה, בשנה השניה לקום המשרד).

3. פרסום חן שנפלט מהרשימה לאחר שנים ארוכות שהיה שם לא הפסיד ה\שנה לקוח אחד ולא ירד בהיקפי הפרסום שלו. מה שכן אין לו תקציבים פומפוזיים נטולי כסף מאחור.

4. מעניין יהיה לראות את הטבלה הבאה. כמה משרדים שאבדו בזמן האחרון לקוחות משמעותיים מתחילים להתנדנדנד בטבלה.

 

כבר לא יזדי

בכירי עולם התקשורת ועובדי משרד הפרסום אפיקים חגגו לגברת אביטל מזרחי מבעלי משרד הפרסום אפיקים שמחת שבע ברכות במסעדת יואליס בגבעת שמואל.

לקחו חלק בשמחה: זליג אורלנסקי מנכ"ל יתד נאמן, אלעזר קנופף מנכ"ל המודיע שבא יחד עם בנו הכל יכול יודי. משה פרוש מנכ"ל המבשר וחיים קליגר סמנכ"ל השיווק, אבי רוזן מנכ"ל רדיו קול חי, יענקי מייזליש מנהל פרסום בקול ברמה, גדליה שפירא מנכ"ל מרכז העינינים, אבי בנטוב סמנכ"ל קו עיתונות ועוד.

מסמר הערב: קנופף ופרוש יושבים גב אל גב.

IMG-20140203-WA003

IMG-20140203-WA005

IMG-20140203-WA004

IMG-20140203-WA006

IMG-20140203-WA007

 

בתרי זוזי

 

זה הולך וזה בא

בשבוע בו התבשר משרד הפרסום קלמן וי על כניסתו לדירוג יפעת, הוא קיבל הודעה מ"רוזנטל רכבים" -אחד מהלקוחות הכבדים של המשרד כי הוא עוזב. רוזנטל נקלט במשרדו של שימי רווח (אחיין של) 'סטודיו שחור ולבן'.

ולא רק רוזנטל. גם "מט"ח 24'' נקלטו אצל רווח. אגב, רוזנטל ומט"ח 24 כבר עלו השבוע עם קמפין בעיתונות. לא מבזבז זמן הבחור…

 

תקציב תוסס

משרד הפרסום אגס התאבזר השבוע בלקוח חדש ויוקרתי הלא הוא סודה סטרים. הרבה קפצו על התקציב אבל נחום בנדיקט גנב את ההצגה.

 

ההגה לא בידיים של גל

הודעה שיצאה בשבוע שעבר מספרת כי חברת אגד החליטה להפסיק לפרסם במגזר החרדי. אולם, תקציב היח"צ, האסטרטגיה והייעוץ התקשורתי ימשיך להתנהל במשרד הפרסום גל אורן BSD.

מאגד נמסר: "פרסום גל אורן BSD משמש זה שנים כיועץ אסטרטגי ותקשורתי של אגד ומלווה את פעילותו במגזר החרדי. אגד ימשיך ואף יעמיק את הקשר המקצועי עם פרסום גל אורן BSD בכל הקשור לאסטרטגיה וקשרי עיתונות ותקשורת.

"על-פי מדיניות הפרטת קווי התחבורה הציבורית, אגד יפסיק פעילותו בטווח הנראה לעין בחלק ניכר מהקווים המשרתים את ריכוזי האוכלוסייה החרדית. לפיכך אנו חייבים להתאים את פעילותנו, גם התקשורתית, להיקף הפעילות בשנת 2014. אגד ימשיך להשתמש בערוצי הפרסום המגזריים, על-פי הצורך, כדי להביא בפני קהל היעד את המידע הרלוונטי הנוגע לקווים המשרתים את ריכוזי האוכלוסייה החרדית.

"אין שחר לשמועות כי, הפסקת הפעילות במגזר היא תוצאה, כביכול, מהפקת לקחים לאחר הקמפיין שנועד להטמיע את נוהל התשלום עבור כל נסיעה עם העליה לאוטובוס. אגד, או מי מדובריו המוסמכים, מעולם לא האשים מי מנוסעיו "כגנבים". אדרבה, הקמפיין הפרסומי באשר לחובת התשלום עם תחילת הנסיעה הוכתר בהצלחה רבה והתופעה שבגינה נוהל הקמפיין – כמעט ואינה קיימת עוד".

 

משחק הכיסאות

 

חדש במגזרים

הוותיקים מבין קוראינו עוד זוכרים את הימים שמשרד הפרסום "מגזרים" של רוני אריאלי וביהולו של אבשה שילין עוד הייתה בדירוג העשירייה של יפעת. מאז עברו מים רבים באיילון והמשרד איבד לקוחות וצנח.

לפני כשנה הוא נמכר לקבוצת משקיעים ובראשו הועמדה גלית בן שמחון, לשעבר סמנכ"ל בהפניקס שהחליטה להחזיר את המשרד לימיו הטובים. לראש המשרד החרדי גויס יוסי דץ שהיה באותם ימים תקציבאי יח"צ בבולטון פוטנציאל וסגר מעגל במשרד בו התחיל כתקציבאי. אלא שהשידוך החזיק מעמד חצי שנה ודץ חזר לבולטון והפעם כסופרווייזר.

השבוע התמנה שי יהלום לתפקיד סמנכ"ל לקוחות ומנהל תחום המגזר החרדי והדתי. עפ"י הקומוניקט יהלום (44), מגיע למגזרים לאחר 7 שנים ב"מזרחי טפחות". כיהן במספר תפקידי ניהול שיווקיים כשבשנים האחרונות עסק בניהול תחום טפחות, (משכנתאות) – תחום אסטרטגי בעל תקציבים נרחבים של מיליוני שקלים בשנה.

נאחל בהצלחה.

 

ברינה יגילו

לפני שלוש וחצי שנים עזב העיתונאי חיים גיל את קו עיתונות שם כתב במוסף הביזנס ועבר למתחרה מרכז העניינים. השבוע סגר חיים גיל מעגל. ביום שני הוא עוד כתב את מדור הכלכלה והפרסום של מרכז העניינים, ובחריצות אופינית הוא הספיק למלא כבר ביום רביעי את מוסף 'ביזנס' של קו עיתונות, לשם חזר.

גיל משמש גם כפרשן אורח בתוכנית שטח כלכלי עם צבי טסלר שמשורת כל רביעי ב'קול חי'. נקווה שאותנו הוא לא יעזוב.

 

הרוזן איננו

ואם כבר עיתונאים אז שי רוזן, הרכש הכלכלי הכי מקצועי והכי נחשב בעולם העיתונות החרדי, ועיתון המודיע כבר לא.

 

מבקהילה לבחדרי

מנדי גרוזמן עבר למעריב. את זה כבר סיפרנו שבוע שעבר. למקומו המיותם שבאתר בחדרי חרדים נכנס השבוע העיתונאי אלי ביתאן (אלי נתיב) מעיתון בקהילה.

 

דובר חברתי

ניתן לכם לקרוא את הנאמר בקובץ התמונה הבאה שהוא צילום מסך מהרשת החברתית. ולא נוסיף על כך דבר.

 

IMG-20140204-WA002

 

מה קורה בדוסים?

מה קורה בפרויקט ההסברה דוסים? אחד ממקימי הפרויקט פרש ממנו השבוע בקול רעש גדול.

IMG-20140203-WA000

 

 

הדשא שלנו

 

שיגעון הפינגווינים

כשטוקר מחליט משהו אין מי שיעצור אותו. השבוע הוא החליט להכניס את ריקוד הפינגווינים למודעות ואכן שיחת השבוע ברחוב החרדי היתה על ריקוד הפינגווינים.

היו כאלה שהעלילו על הריקוד שמוצאו מגרמניה הנאצית, אולם בבירור שנעשה התברר שהוא הומצא כ-20 שנה אחרי מלחמת העולם השניה בפינלד.

המייל האדם שלנו פקע מסרטוני פינגווינים. הרטונים הטובים הועלו לאתר ואנו מחכים להמשך החומרים שלכם. ואל תשכחו, חופשה זוגית ברמדה יקבל מי שהסרטון שלו היה הכי מוצלח.

 

כל הנערים בקול הנערים

לא שכחתם שבמוצאי שבת בשעה 20:00 נפתח במלון רמדה הגמר הגדול של תחרות הזמר "קול הנערים". הכניסה חופשית לגברים בלבד. עצלנים ועוד יכולים לצפות כאן באתר קול חי בשידור וידאו חי.

 

מסע קסום

ביום ראשון הקרוב בשעה 21:00 יתארחו בתוכנית המסע הרב אהרן לוי, הזמר יהודה דים ועוד הרבה הפתעות. יהיה שידור וידאו חי. תתכוננו

 

הבן החכם

כל שבוע שעובר מקרב יותר את התוכנית של דוד חכם בליל שישי. משהו מקפיץ שלא חלמתם. תכינו אנרגיות.

 

תמיד איתי

ח"כ איתן כבל התראיין לרדיו קול ברמה בנושא כלשהוא. כתנא דמסייע הוא הביא את מה שהוא אמר "ברדיו קול משהו, לא קול ברמה, למשה.. לא זוכר". השדרן החרוץ קלט יש שמשה יש אחד. משה גלסנר. ככה זה נשמע:

 

דברי הרב

החל מיום ו' הקרוב עולה לנגן הוידאו העמוס והמוביל של אתר קול חי פינה חדשה לפרשת השבוע עם הרב שמואל רבינוביץ. אם אתם ערים בכאלו שעות מגיע לכם לראות את הפינה 4 שעות לפני שתעלה לנגן.

הפינה לשיפוטכם

גם השבוע יצאנו לפשפש איזה חומרים באתר מצאו חן בעינכם במיוחד. בדקנו את נתוני השבוע האחרון, וככה אתם החלטתם אליבא דגוגל אנליטיקס:

הסרטונים הפופולריים ביותר היו: מחרוזת שירי הלל של יצחק מאיר ומקהלת נרננה. השיר שערי דמעות של יידל ורדיגר מתוך מוצ"ש חי ווידאו הטיפים של הרב לסרי.

הכתבות שאהבתם ביותר היו הפוסט של תופעת ריקוד הפינגווינים, הכתבה המסכמת של אירוע מוצ"ש חי עם מרדכי בן דוד והידיעה על מצבם של האחים גרוס שממשיך להשתפר ברוך ה'.

בזירת הסקר: שאלנו האם בנט היה צריך להתנצל בפני ראש הממשלה. התשובה שזכתה למרבית הקולות היא "מה פתאום, טוב שמישהו העמיד את נתניהו במקום".

סקר חדש הועלה ואנו מחכים לתשובותיכם.

 

 

 מפה ומשם

 

IMG-20140206-WA016

תסתפקו בטון אנטריקוט?

GPOMN1_8268

פרס קבע שיא גינס: העביר שיעור בו זמנית להכי הרבה תלמידים

IMG-20140204-WA000

בקיצור: בקרוב אצלכם

IMG-20140204-WA003

שלהבת חסדיאל מסכמת את אירועי השבוע

 

עד כאן במתנו

שבת שלום

 



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    היו כבר טובים יותר.
    התאמצתם בהתחלה, וזהו???

  2. 2

    יפה מאוד קול חי אתם חזקים ביותר עלו והצליחו הן בתוכניות והן בבמות